Blå eyes here I come

Beställde precis hem blåa linser. Dom ska ta 1-2 arbetsdagar så dom kommer i börjanav nästa vecka. Perfekt till jul och nyår! Hade blåa linser tidigare (har bruna i mig själv) men det är bara månadslinser så dom har gått ur. Sist köpte jag grå/blå, men nu köpte jag mer intensiv blå färg. Så glad! Bara längtar till den 25. I och med mina syskon har kille och sånt så firar dom jul hos deras pojkvänns/flickvänns föräldrar varannat år och hemma hos oss varannat så detta året ska dom vara hos deras föräldrar altså blir det julafton för mig den 25 haha ;) Men det är perfekt för då kan Pierre vara med och fira jul med min familj :) Dock måste jag vara hemm på den riktia julafton ändå för att fira en liten mini jul med bara mig mamma och pappa själva ;) Aja nu ska jag faktiskt städa och sen kommer Pierre. Over and out
Kommentarer
Postat av: Tess=)

Allt bra med dig? =)

2010-12-17 @ 14:37:56
URL: http://tesshammarstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0