Godnatt!

Ja Jay vann idol. Jag blev inte förvånad, blev ni..? Ja har inte varit bra update jag vet, men hinner inte riktigt med bloggen när jag är med pierre :( Men igår var vi iaf på busfabríken (lek hall med studsimattor hoppborgar mm.) med min brors son och lekte. Pierre sa att ahn kände sig som 10år igen när vi va där haha som han sprang runder med min brors son :) Sen när vi kom hem så gick jagoch la mig ett tag blev så trött utav att leka där medans Pierre städa och diska och lite sånt sen när han va klar hjälptes vi åt med maten. Vi gjorde tacos. MYCKET GOTT!  Och idag har vi bara kollat film eller jajag fick pannkakor till frukost :) Det har väl i stora drag varit min helg :) Inte jätte intressant, men en helt vanlig helg i mitt liv :) Och nu håller jag på och pilla med en ny design till bloggen ;) Kommer sätta upp den på bloggen på julafton som en liten julklapp till er ;) Och sne blir det MYCKET mer bilder efter jul när jag får en ny kamera för hatar min kamera jag har nu så tar aldrig några bilder med den :( Men nu ska ´jag sona till grannfajten ;) Over and out!

(kul att ni börjat kommentera lite. Höjer lusten att blogga!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0