Håller på att fixa mig!

Måste börja detta inlägget med att eran kommentarer är super gulliga! Älskar dom och älskar er sötnosar! Nu håller jag på att fixa mig. Eller ja jag sitter vid datan medans håret ska torka det sista så jag kan platta det :) Måste ju fixa mig fin idag också i och med att vi ska fira jul hos min bror idag :) Vi ska vara där halv 3 så kommer inte bli så mycket bloggande idag heller :( men har med min nya akmera så kommer nog en bild bomb imorgon ;) Försökte ta en bild med webb kameran nu så ni skulle få se hur jag ser ut just nu, men sitter vid ett fönster så bilden blev bara svart :( Over and out
Kommentarer
Postat av: Josefine

Fin blogg! =)

2010-12-25 @ 16:00:17
URL: http://maskrosflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0