Hejsan sötnosar. Sitter och har jätte tråk...

Hejsan sötnosar. Sitter och har jätte tråkigt på svenskan. Vi kollar youtube klipp om religion och sånt tråkigt :( ska göra det till kl 12 :o sen har vi lunch sen gissar jag på att vi ska ha spanska och efter det idrott. Seg dag sen hem och vänta på pierre ska ska vi göra mina läxor. Usch! Skönt att det snart är jullov då ska jag sova hur länge jag vill och inte tänka på skolan alls! Love it! Nä nu måste jag väl lyssna på dom tråkiga youtube klippen. Over and out

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!

veckans blogg pågår :) tills på fredag det är bara att kommentera i det inlägget :D



allt bra annars ?? :)

2010-12-20 @ 14:19:59
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0