Löshår!

Har precis beställt hem löshår! Hoppas färgen är som jag har tänkt bara och jag tror ag får hem det någon dag i veckan annars början på nästa vecka :) Har även bokat till hos min frisör den 23/12 ja jag vet dagen innan julafton, men hon hade ingen tidgare tid och jag vill ju vara fin över jul och nyår *suck* ;) För tror eller hopas på att löshåret är ljusare än mitt egna hår just nu så ska färga mitt egna hår ikadant då :) Löshåret är slingat i färgerna #613 och #27. (#613 = ljusblont #27 = ljusbrunt/mörkblont) Har nog #27 i mktt hår nu så blir nog bara blondare lsinger hoppas jag :) Men nu ska jag slänga mig i duschen och använda upp en ansiktsmask och sen städa om jag orkarannars får det bli imorgon eter skolan innan jag åker hem till Pierre. Over and out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0