Pizza

Åh vad jag hatar att blogga på pappas data. Hans data funkar helt OK, men bloggen blir alltid cp och sen är den hur seg som helst "Buhu.." Men jag överlever väl nu ;) Iaf så har jag och Pierre precis delat på en kebab pizza. Mycket gott! Och just nu sitter vi och spelar Donky Kong på wii :) Ganska kul faktiskt om man bortser från att jag inte hinner gå en meter med min gubbe sen lyckas jag alltid få han dödad :( Sen innan vi köpte pizzan var vi på hemköp och såg att dom hade fått ett nytt marabo choklad. Jag är väl som vanligt sen med sånt..? Iaf så köpte jag det! Vinter vit hette det. Det är vit choklad med smak av vanilj! Nej nu ska jag försöka klara någon bana med min gubbe på Donky Kong. Over and out
Kommentarer
Postat av: E M M A

Jättefin blogg! (:

2010-12-17 @ 19:15:11
URL: http://emmaahw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0