Sängen för sig själv

Pierre drog precis hem. Han skulle tvätta ikväll eller imorgon på förmiddagen. Ganska skönt ändå faktiskt för nu får jag sängen för mig själv, men han kommer imorgon så fort jag slutat skolan igen så han kommer nog vid 2-3 tiden så ska vi göra mina läxor ;) Så kanske han sover här imorgon ist vi får se! Jag ska iaf sova hos han ons-tor förmodar jag när jag fått mitt efterläntade jullov! Nej nu måste jag bara skriva av mig en ska lite kort också. Har ni någon gång känt att något bara känns fel? Att allting står mitt framför er, men ändå är så avlägset precis som i en dröm ingenting är verkligt ingenting du rör, rör du egentligen inte. Ingenting du säger, säger du egentligen inte och man bara känner sig allmänt deprimerad? Jag har känt lite så idag. Helt sjukt, men hoppas det är borta tills imorgon för dte var ingen trevlig känsla. Over and out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0