Sista inlägget idag!

Jag känner mig verkligen jätte trött och seg så ska stänga av pappas data nu och bara ta det lugnt i soffan till 10 tiden tror jag sen blir det sängen så jag kommer upp imorgon. Sen ska man ju bygga en bro av glasspinnar när man kommer hem också med Pierre. Segt, men måste verkligen göra klart det under jullovet det skulle vara klart vecka 37 eller va det 47..? Aja men dte va i september iaf och dte va LÄÄÄNGE sen. Jag är så dålig på att bli färdig med något :( Men aja kommer med i betygen nästa termin iaf! :) Men vi hörs imorgon. Over and out
samma gamla tråkiga bild, men jag har inte faastnat på bild på sista tiden tyvärr :(
Kommentarer
Postat av: Sässy

åh va härlig blogg sötnos :>

2010-12-19 @ 20:48:48
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: erica

Åh gud vad söt du är! din header är jättesnygg ju :D

2010-12-19 @ 23:29:25
URL: http://seppte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0