Skip bo

God morgon sweetie! Sitter just nu och spelar skip bo. God så tråkigt är verkligen ingen spel människa helt ärligt blir så uttråkad utav det.. Men vad ska jag säga ibland har man inget större val. Pierre kanske sover här tills på tisdag vi får se för egentligen behöver han åka hem och tvätta, men vi får se hur det blir. Idag är det faktiskt 4de advent för er som missat det och väldigt snart är det julafton då :) Lycka! Längtar verkligen tills jag får en ny (rosa) kamera så jag slipper min gamla tråkiga som inte ens tar speciellt bra bilder.. Sen ska dte ju bli kul att faktiskt få fixa till sig lite med det nya löshåret och nya linser och en massa smink osv. Love it! Men nu måste jag väl spela vidare. Over and out
Kommentarer
Postat av: David Andreasson

hejsan ;)

Jag undrar om du kunde besöka min blogg och säga vad du tycker,, jag vill gärna veta vad jag ska ändra eller om jag ska skriva mer.. exakt vad du tycker;)



om du inte vill ha sånna här kommentarer så förlåt!

2010-12-19 @ 18:16:38
URL: http://davidandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0