Sorry

Ja det har varit jätte dålig uppdatering sen igår och igår har jag faktiskt ingen bra ursäkt :( Men idag har jag! Åkte till stan vid 12tiden och gick där tills kvart i tre då jag gick till frisören och färga om håret. Efter det åkte jag till väla och kom precis hem nu. Ja full rulle hela dagen som ni märkte. Köpte lite gott och smått bland annat julklapp till Pierre ;) Sen var nog resten till mig själv hah ;) Nu kollar ja någon film på tv och imorgon är det JULAFTON! Då får ni se min nya hårfärg. Se hur jag ser ut i linser. Och en ny design kommer upp på bloggen (hoppas jag), Headern är ju inte färdig i och med jag vill ha nya bilder med i hesdern delvist på min nya hårfärg så har inte kunnat ta dom tidigare så hoppas jag hinner ta bilder imorgon och göra headern trots det är julafton :) Over and out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0