Sorry

Förlåt för dålig update igår och inget på hela dagen idag. Tyvärr. Men jag har haft fullt upp! Igår kom jag hem vid 10 tidne och då hade mamma beställt pizza till mig och henne så då åt vi pizza och snackade en massa och sånt sen blev det sängen direkt efter. Sen idag har det varit fullt upp i skolan. Och nu när jag precis kommit hem så får jag aknske en halvtimme lugn och ro nu innan mamma och pappa kommer hem för då ska jag hoppa in i duschen sen börja städa hela rummet för att sen åka till Pierre vid 5/6 tiden ska sova där hela helgen så kommer inte hem fören på söndag. Ska ta med min data, men hans internet brukar krongla en massa så kanske inte blir något update för det, men ska iaf försöka mobilblogga i värsta fall faktiskt :) Men nu ska jag vila lite i en halvtimme eller ja slappa framför tvn. Over and out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0