Spanska, spanska och spanska

Har spanska nu och har lurat min spanska lärare att jag ska sitta vad datan haha. Eller ja hon la faktiskt orden i munnen på mig :o
(jag): Kan jag få sitta vid datan?
(spanska lärare): Varför det?
(jag): Eeh..?
(spanska lärare): Ska du kolla vad ditt namn betyder?
(jag): Ja just det!
(spanska lärare): Jaha, men dåså. Bra att du engarerar dig!
Men ja nu sitter jag iaf vid datan och ska snart ha idrott. Hate it! Sitter faktiskt inne på facebook och sånt. Inte speciellt duktigt av mig :( Men jag har faktiskt redan sabbat mitt spanska betyg så orkar inte bry mig inget jag kan göra åt saken direkt på sån här kort varsel får brukar allvar med spanskan iat nästa termin när Eva-Kristin min riktiga spanska lärare är tillbaka för hon vet vad jag faktiskt går för! :) Men nu ska jag prata med mammi på facebook! Min mamam är för go ;) Over and out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0