Take care

Pierre dog hem runt halv 9 tiden sen kolladejag klart på ung och bortskämd. Min favorit är Tim-Joel för tycker han är duktigast och verkar ta det på mest allvar! Sen hoppade jag in i duschen och rakade benen. Har verkligen blivit dålig på att raka benen och ja ta hand om mig själv. Förr raka jag benen FÖR ofta en gång om dagen MINST så förstörde huden på benen, men det har läkt igen va över ett år sen :) Men sen av någon anledning sluta jag bara :( Aja får ta itu med det nu! Se när jag kom ut tog jag på en ansiktsmask som jag sitter med just nu och har precis smörjt in benen så dom är riktigt mjuka. Också något jag blivit dålig med. Att smörja in mig. Var det inte jag som gjorde det varje morgon och kväll innan för att alltid vara mysig, len och fräsch..? Aja ska också bli ändring på! Så just nu sitter jag och väntar på anisktsmasken ska verka iaf och en blir det sängen! Så blev en liten take care kväll. Perfekt när man har mens deprimerad.. Ska sova tidigt idag för va så himla trött i morse.  Over and out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0