Ung och bortskämd!

Pierre åkte precis hem. Men han kommer ju imorgon igen :) Sitter just nu och klckar fram och tillbaka mellan två kanaler. Den kanlen med ung och bortskämd på och den med top model på. Sen har jag tappat en pärla på min ena nagel idag också. Blev lite ledsne när jag såg det, men ska köpa nya saker till naglarna på torsdag och fixa en nagel som ser missbildad ut på julafton morgon så kan jag ju även limma på en ny pärla på den naglen sm jag tappat en på också då ju :) Nu ärjag riktigt trött så blir att sova tidigt inatt faktiskt så detta var nog sistainlägget idag tror jag, men vi hörs imorgon sötnosar! Over and out
Kommentarer
Postat av: Ida m

Vad ska du göra på jullovet? =) fin blogg förresten! :D

2010-12-20 @ 20:50:33
URL: http://idamelbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0