2 and half men

Sitter just nu och kollar på 2 and half men. Alltid lika kul :) Sen sa jag hoppa in i duschen sen efter det ska jag nog t apå en ansiktsmask :) Så mysigt och kanske ta och smörja in mig i brun utan sol. Får se hur mycket jag har kvar ska nog köpa ny när jag åker till san på onsdag! :) Men förlåt söta bloggläsare, men just nu är ni ganska tråkiga (vissa av er) Ni kikar in på bloggen varje dag har liksom minst 200 besökar eom dagen på ett ungefär, men ni vågar aldrig kommentera något. Dock finns de ju ni som kommenterar och det uppskattas. Så kom igen vill ni jag sk ablogga mera så får ni kommentera mera! Det är så det fungerar i ett litt kretslopp dte är ni som ger mig enegin till att blogga då :) Over and out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0