Duschen nästa!

Ska hoppa in i duschen när som blev lite uppsjutet :p Har suttit helt fas nne på tradera och kollat på kläder från det underbara märket odd molly speciellt en söt parka i rosa :) Riktigt min stil! Även kollat lite smink från make up store och sånt (kollar dock bara på saker som är helt oanvänt) Men nu ska jag när som maka mig in i duschen. Mamma ska kanske duscha först bara för att jag tar sån otrolig tidpå mig :( Ja nu reste hon sig mot duschen haha :p Så snart min tid :)

I våras när jag hade svart hår :) (helt osminkad dock)
Kommentarer
Postat av: -

söt! men du har otroligt små ögon och skulle tjäna på att sminka dig så att de ser större ut. typ vitt i ögonvrån och lite svart "kattsotning" :P stora ögon ska det va bruden!

2010-12-23 @ 22:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0