Frustrerad!

Fick preics ett samtal jag gärna hade kunnat skippa. Hatar att snacka med fulla människor. Speciellt om det är någon man tcker om så nu är ag riktig deprimerad, frusterad, arg och nerstämd och har inte en chans att kunna somna för det :( Åh vad jag är arg faktiskt hade kunnat börja gråta så frustrerad jag är just nu för jag är så ag och trött och allting på samma gång, men mst är jag nog faktiskt tyvärr BESVIKEN på den männisan :( Jag bryr mig inte om mina kännslor kommer ut på bloggen och på internet nu, men vafan alla har väl känt sig nedstämda någon gång liksom. Kände att jag behövde beätta hur jag kände för någon/något så skrev av mig lite. Love
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0