Godnatt!

Ärhemma nu och har fixat en nagel jag lyckades bryta tidigare idag när jag skulle trycke in naglen i Pierres arm för han skulle få ont för vi busa lite så bröts den haha lyckat :p men har precis fixat den nu iaf och satt e sån sten på tanden ni vet hah kanske visar bild imorgon satte dit en sån sten man ska ha på naglarnamed nagel lim haha blev ändå bra :p Nu ska jag snart sova me snackar just nu med Pierre i telefon i mitt rosa headset jag fick av han haha, men han ska ut och möta sin mamma haha gulligt :p så va l precis på, men han sklle smsa igen när han kom hem igen och se om jag fortfarande var vaken. Kommer bilder imorgon på hans systes bebis och på planksteken han gjorde till oss i lördes. Mums så god den var! men nu ska jag sova lite. Over and out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0