Home sleep

Km precis hem eller ja precis och precis... Först missa jag första bussen :( sen fick jg ta den som gick nästa timme så kommer jag till knutpunkten och tåger är typ 20 min sent, men tillslut kom jag faktiskt hem :) Och kollar just nu på bartender skolan Vanita är för härlig. Kanske lite trög, men enutav dom gulligaste tjejerna inom bloggvärlden och utav tv nissarna som söker uppmärksamhet genom att vara med i skandal program. Dock anser jag inte bartender skolan som skandal program, men tex hon skämmer nog ut sig lite md flit för att bli "känd" men här är hennes blogg iaf. http://mevanita.com/ Nu ska jag kolla vidare och sen sova. Ni får sova så gott. Over and out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0