I'M BACK

Okej jag har bestämt mig! Började för ett tag blogga på http://yourdream.blogg.se/ ist, men nu har jag bestämt mig det är här jag ska stanna! Dock ser den lite tråkig ut tills vidare. Ska fixa en snygg design när jag får ork. Får se om det kanske till och med händer senare idag om ni har tur ;) Dock kan ni faktiskt stryka alla gammla omogna inlägg, nu ska ja vara lite mer seriös osv. För jag har faktiskt inget emot överviktiga till en viss del. Dock har jag emot dom man ser på tv på +300kg. Det är ÄCKLIGT! men aja dte får ni tycka vad ni vill om, men extrem överviktiga är riktigt vidrigt, men bara lite är helt okej! Dock föredrar jag inte att vara det själv, men jag ser heller inte ner på dom som är det! Men ja nog om det. Idag ska jag till skolan. Ska vara där kl 9 så ska snart sätta fart. Slutar inte fören 15:50 idag. Min längsta dag och det är sååå segt :( Buhu. Men när jag kommer hem ska jag direkt in i duschen och raka benen och lite sånt. Sen när jag kommer ut blir det anisktsmask ett tag och sen smörja in sig med lite brun utan sol så man är fräsh nu på vintern! Och sist, men inte minst ska jag bygga mina egna naglar hemma med ett sätt från depend. Sen när jag är klar med allt det om jag har ork och tid över kankse jag fixar en ny personlig design ;) Så idag blir en ritig mys dag. Det kan jag behöva nu i mörka tider. (syftar på vädret) Men nu ska jag dra på mig ett mjukis ställ och springa till skolan. Over and out!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0