Mobil bloggning suger!

Har försökt att mobil blogga hela dagen utan resultat :( Men iaf jag är hemma hos Pierre nu och han försöker få ihopa en sån grej man åker i snön med en sån snö scooter eller vad det heter..? Vi ska snart ut i snön och testa den haha :) Så sitter med två av hans joggingbygor och två av hans tjocketröjor så jag inte ska frysa när vi kommer ut :p Sen vill jag bara saäga att jag inte kommer hem ikväll också för den delen. Sover hos Pierre, men har tappat en sån nagel jag fixa igår så måste hem och sätta på den i morgon :( men sen ska jag hit igen och sova här hela helgen :) Kanske tar några bilder på oss nu när vi är ute och har skoj. Dock kommer bilderna inte vara dom bästa blir mobil bilder för har inte min kamera med mig. Men vi hörs sen. Over and out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0