Nails

Tänkte att ni kanske ville se resultatetpå naglarna? ;) Blev helt ok nöjd själv faktiskt. Dock råkade jag sätta tipparna way to långt in, men blev ändå helt ok :) Byggde naglar hemme med gele och sånt (akryl naglar) fick ett sånt sätt från depend igår när jag fyllde år ;) Tänkte ta bilder hela tiden och visa hur ni själva ska bygga naglar hemme, men helt ärligt. Det ehövs ju då inte instruktionerna som sitter på baksidan a förpackninger räcker ju absolut! Fatta jag så fattar ni! Designen fortsätter jag på e annan dag. Nu är den ju iaf lite personlig ;) Skulle ringt runder en massa iadg eentligen och boka av möten oh boka nya samt ringa någon frisör, men får göra det någon annan dag ist. Over and out!

Igen bra bild, men hoppas ni ser den ganska bra ändå. Hiss eller diss?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0