Skolan

Sitter i skolan nu. Kom på att vi har elevensval första timmen brukar jag alltid skita i och sova längre ist, men nej nu tänkt ejag inte så långt så sitter inne på facebook och sånt inne i en utav datasalaran ist mycke mycke trevligar, men tänkte faktiskt vara med på elevensval har spanska tror jag..? men jag hitta inte dit :( Nu är jag iaf här med Maja och några till och har det trevligt  :) Fick precis ett godmorgon sms utav Pierre där han undrade om jag var i tid till skolan haha klart han är nyfiken om dte i och med att om jag kommer sent får jag ju inte träffa han på helgen så haha :P Nej men nu ska jag prata med klasskompisarna hahah ;) Over and out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0