SNOW

Nu känns det verkligen att julen närmar sig. Snöar mer och mer för varje dag som går! Hoppas denna vintern blir lika mysig som den förr då jag träffade Pierre ;) Kanske inte många som tycker som jag men intern är nog faktiskt min favorit årstid. Tycker hela vintern är s mysig. Speciellt under jul oc nyår! Men nu måste jag verkligen sätta fart! Kisses

När man tittar ut från mitt fönster + min jul stjärna. Inte den vackraste utsikten, mn nu syftar jag på snön :)


En lite bättre bild på naglarna jag bygde igår. Dock orkade jag inte redigre dit lite bling på dom så det fick bli lite så halv tråkiga bilder nu på morgonen. Nu ser ni även att jag råkade limma fast tipparna way to långt ner :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0