Telefon

Satt precis i telefon med comviq. Pratade med en jätte tevlig tjej som jaginte kommer ihåg namnet på, men var så att igår byta min prisplan comviq kompis til bas utan att jag fick ett sms som sa till om det så jag ringde dit ch klagade för hade då råkat ringa upp alla mina pengar på det samtalet så ringde då dit och klaga och berätta vad som hade hänt så fick tillbaka mina pengar igen. Så jag verken klagar eller säger något bra om comviq för det smset om att man har bytt prisplan SKA ALLTID komma så fel av dom, men sen tyckt ejag det var jätte bra att dom stod för sina fel och satte över pengrna igen! Over and out

Kommentarer
Postat av: Comviq

Hej Louise,



Jag är glad att vi kunde ordna så att du fick pengarna tillbaka. Jag vill även passa på att tipsa dig om Mitt Konto på www.comviq.se, där kan du själv kontrollera när din prisplan går ut.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Comviq

2010-12-01 @ 15:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0