Tjo tjena

Hade inte tid för att blogga igår. Var först på väla och handlade bland annat ny mascara, parfym och lite ansiktsmasker och sånt kul. Sen var det hem till mig och packa lite saker och sånt sen hem till Pierre igen och äta och glo på idol sne blev det massa filmer. Så vi glömmer går dagens dålig update ;) Men iaf så födde Pierres stora syster en liten pojke igår så vi ska snart till BB och hälsa på :) Sen ska Pierre laga tre rätters middag till mig och han med lite levande ljus osv. Delvis för att jag fyllde år i tisdes  (23 november) och delvist för att vi har varit tillsammans i hela 11 månader imorgon :) Snart ett år ju. Shit som tiden rinner iväg :) Och imorgon blir det julskyltningen i stan. Riktigt mysigt dom har klätt alla träden och sånt hela järnvägsgatan och sånt och plus att snön är på plats bli riktig julstämning. Får se om det blir något besök hos tomten :) Och sen i torsdes. Blev ingen sån snö scooter vi tog bara en promenad i snön ist haha så blev inga bilder, men får se om dte bli några bilder på BB och på maten ikväll, men får se om mobilbloggningen börjar fungera igen så kan jag hålla er uppdaterade. Over an dout
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0