Trött

Är alldeles för trött för att åka någon stans idag är hlt seg och börjar få ont i huvet :( Sitter och kollar runder lite frisörer som ligger i helsingborg. Vill ha mitt hår färgt NU NU NU! Ska nog till stan på onsdag och sacka. Skaförst till haircut på söder för mamma tror dom är bra och billiga så ska snacka med dom och se hur ställer verkar och sånt sen ska jag till haircut by Jenna och se vad hon tar nu mera för mamma känner henne så billigare för oss ;) Men tror hon har blivit ganska dyr allmänt nu senaste tiden när hon skapat eget företag osv. sen ska jag in på cat flash och se om dom har fått in en ny frisör efter Jenna som kanske verkar bra och billig. Ja vi får helt enkelt se! Hoppas på att ha färgat hår innan jul ia så man kan vara jul fin! Har bestämt mg och vilken färg! Blir naturligt blont så ska lägga in jätte jätte många små jätte täta mörkblonda och ljusblonda singer i hela håret :) Sen nästa månad ska jag köpa löshår :D Får ju minst 600kr varje månad plus att jag för tillfället har 1400kr att spendera denna månaden. Måste bara lägga undan typ 300 så jag har pengar till löshår. Så jul fin jag kommer vara :D Ska även försöka få med mig mama i stan på onsdag för behöver nya kläder och det står ju hon för :) Bland annat någon ny bh och gärna en morgonrock i silke. Dom ljus rosa från gina tricot ;) Och någon stickad tröja och lite sånt. Mycke man vill ha *suck*

Här kommer en bild på pierres systers söta bebis iav. Naw...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0