01:18

Okej vi kom till ishallen och då visade sig att dom hade ishocky match och konståkning tävling. Altiså inte öppet för allmänheten. SUG! Men vi kollade lite på ishockyn för någon älsklingen kände spelade där, men tyckter ishocky är fjantigt. Dock är det jävligt sexit med skydden när dom får såna breda axlar och ser så muskulösa ut. Grr.. ;) Aja så vi åkte hem till älsklinge ist oc gjorde.. ingenting. Mådde dock dåligt ont i huvet och mådde illa. Så tänkte åka hem då i och med jag inte känd emig något vidare bra skulle bara gå på toa först och kan ni giss vad..? Jag lyckas självklart tappa mobile i toan. Lyckat ju..!? Så fick stanna en timme till medans älskling torkade den med hårfön osv för jag fick typ panik bara sprang ut från toan oh fråga ad jag skulle göra och skrek så fick lilla Pamella gå in och tsa upp den till mig :p Men iaf så startade den till slut dock sockna den lika fort igen och baby sa tt där tog den sitt sista hopp och jag blev ledsen :( så fick låna en gammal mobil av han så länge blää hatar gamla mobiler och då inte tala om nokia :s finns en positiv sak med den.. och det är snake! Aja så ska hitta ny mobil får se vad det blir. Blir ingen tutch iaf för det har man redan testat och det klarar jag ite av! Aja här får ni se min söta tillfälliga mobil..

Ja men iaf så kom jag ju hem och mådde fortfarande dåligt så gick och la mig och vaknade gen vid halv elva och va skit pigg och har varit det sen dess har inte kunnat sova mer, men ska försöka om jag kan sova lite till nu är trots alltskola imorgon ju. *suck*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0