ÄCKLIGT!

Känsliga läsare varnas!

Jag snackade precis med min farbrors fru om bakterier osv. Jag går inte utanför dörren utan handsprit (ni vet sån gelé). Ska även köpa ett i spray också så man kan spraya på sin rumpa osv. när man suttit på t.ex. bussen och liknande för har inte tänkt på det innan har mest bara när jag tagiti något och liknande, men har fått reda på hur mycket som helst mer nu! Tänk när ni är och shoppar och testar kläder. Vem har och hu många har testat just det klädesplagget före dig..? Jo troligt vist flera stycken och kanske någon med vårter och exem och liknande. USCH! Inget illa menat mot er med exem, men ni med vårter kan ju fan ta väck dom! Tänk att ta i något som en gammal äcklig vårtig gube har tagit i innan dig..? Jag kan heller ALDRIG i en trasa och klrar ALDRIG diska eller skölja av andras tallrikar efter maten! Okej kanske inte blev så känligt inlägg som tänkt. Hade planerat att lägga upp äckliga bilder på bakterier osv ockå, men kände nu att det inte behövs, men till saken jag mår just nu väldigt illa vilket kära Mr.Hemlig ;) inte är sen med att rtas med och försöker för tillfället dränka mig i hans äckliga saliv. Okej det va också något vi tog upp kyssar osv. och därför klrar jag inte av att dela ut några inom den närmsta tiden. Men till saken jag tror jag har en aning basillskräck..?
Kommentarer
Postat av: Quihnn

Vi behöver ha lite basiller för att bli en aning immuna mot dem cX

2010-09-28 @ 18:41:56
URL: http://illustreraren.blogg.se/
Postat av: Vilhelm

Fy fan va du är töntig?

Gud, jag tål inte ens att läsa dina jävla inlägg. Sluta klanka ner på annat folk, vissa kanske inte har en sån tur att de föds med gener att bli smala och muskulösa? Så för i helvete, lugna ner dig.

Och angående det här med bakterier, fy fan asså, så jävla omogen du är? Spray att spraya på rumpan efter att man suttit på bussen? Helt sjukt hur barnslig du är.

Och förövrigt, så tycker jag att du borde lära dig stava rätt och lära dig använda svenska språket korrekt.

2010-09-28 @ 18:43:56
Postat av: ;))

ååhhhh jag blir så trötta på folk som kommenterar negeativa saker håll det för er själva istället!!! och för det andra är det inget fel på att ha basil skräck!!! de har jag o de borde alla andra också ha!!! åtminståne lite iaf!! och för det tredje jag älskar din blogg den e sjukt bra!!!! jag läser den hela tiden ;)) <33

2010-11-06 @ 17:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0