BLOND!

Okej har kommit hem nu, men skulle egntligen haft idrott, men gick hem för har sån fruktansvärd mensvärk :( Buhu.. synd om mig :( Aja men i skolan va allt väll helt ok förutom på matten vi har procent och jag fattar nada. Vad får liksom alla 100 ifrån..? Det står ju inte ens med i talet hur kan dom veta att det alltid ska vara 100 dom ska göra något med..? Äh jag är väll inte speciellt bra på matte då kan vi säge :( Sen ska jag ta tåget till älskling om ca en timme och kolla min mobil fall den har vaknat till liv vill inte ha den dumma nokian mer :( Det ända som ärkul är spelen och det är snake, ett hamster spel och tetris som jag för tillfället har blivit besatt utav! Kollar nu igenom gamlabilder och GID vad jag skanar mitt blonda hår. Kanske passar mig bättra faktiskt om vi ska lägga en tanke på mina matte kunskaper igen *blink* Men trivdes riktigt bra i blond faktiskt och ville ju egentligen inte färga det bruntgjorde det för att jag fick pengar av mamma om jag gjorde det. Dumma henne :( Men SKA bli blond under höstlovet eller jullovet igen! Det kan ni ge er fan på! Gör det på ett lov så man hinner vänja sig vid förändringen lite innan man visr sig i det i skolan och sånt och sen brukar det ju bli lite gult i början så man hinner behandla de någelunda med silverschampo först också! Men här kommer några bilder på mig som blond iaf ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0