Godnatt fuckers ;)

Har pillat med designen sen jag kom hem eller ja ändrat färger och headern. Funderade ett tag, men sen beslöt jag mig för något enkelt bara. Kom hem från Mr.Hemlig innan iaf ;) Hade väldigt trevligt... Blir att spendera helgen md honom hemma hos mig ;) Idag har jag bara druckit min drickyougert så duktigt av mig! Ska ha en dricyougert diet kanske..? Bara dricka e om dage typ..? Hade ju varit bra :) Men nu ska ja ha min skönhets sömn sen imorgon blir det skoljoggen med skolan ska ta i som fan för man bränner ju mycke kallorier då..? Seriöst alla tjocka eller mulliga ut och rör på fläsket och bli smala för alla kan om dom vill ni är bara för lta så typiskt svenska.. *suck* Aja men nu ska jag faktiskt sova så jag orkar springa imorgon. I know you love me biatsch ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0