Mina tankar

Okej har tänkt på vinterns design. REDAN! Eller ja är kallt ute och ska snart ner i källaren och hämta min vinterjack och mina uggs står ute på balkongen md sånt spray på för dom ska tåla väte. Så vintern närmar sig! Ja men innan dess ska jag bli blond! Så kanske inte blir förän efter jul..? Nej, men ska försöka bli blond redan på höstlovet och sen ska jag fixa nytt löshår också och såntså man ser bra ut på headern. Det är ju ett måste! Så tänkte ha en bild på mig till header och då vara blond med löshår och ja ni vet och d ska jag självklart ha smink på mig vilket jag inte använder för tilfället för att vila huden lite. Så tänkte ta den bilden i en skog med en masa höst löv och sånt såna bruna och oranga och gula löv sånt mysigt. Och själv ska jag ha luvan uppe på dunjackan med päls kranen runt om eller vad det heter. Sen bakgrunden ska vara ljusbrun eller typ caffe latte så kommer bli likadan design som nu bara ny header och nya färger. Så hoppas på att få pengar till allt snart, men bli efter jag fyllt år (23 november) för då får man lit pengar och sånt också till löshår och liknande :) Detta var ett rätt meningslöst inlägg, men kände att jag var tvungen att skriva upp det för att inte glömma bort det :) Men vi hörs sen för nu passar jag min brors son Neo på snart 2 och ½ år :) Bye bitches!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0