OMG!

Helt seriöst ni frågar om jag menar allvar med mitt föregående inlägg och JA det gör jag! För alvarligt om man är tjock SKA man göra så för hellre svälta än att vara tjock! Dock följer jagden inte korekt själv, men näst intill :) För man kan ju alltid bli smalare menar jag ;) Men om man har EN liten centimeters fett som man ser så sa den bort! ÄCKLIGT! Så ja jag menar alltså allvar och dom som klagar på det är såna som är tjocka, men inte VÅGAR eller har tillräckligt medsjälv diciplin till att följa det!
Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, du är fan vidrig. jävla kissie wb. du borde skämmas

2010-09-28 @ 18:28:26
URL: http://hannahbloom.blogg.se/
Postat av: Tony Karlsson (så nu vet ni det)

Alltså måste bara säga en sak.

JAG SKULLE FAN HELLER VARA TJOCK ÄN EN ÄCKLIG FJORTIS SOM DU! FAN JAG SKULLE KUNNA LIGGA MED EN AVDANKAD 40 ÅRIG GAMMAL HOCKEYSPELARE ÄN ATT ENS sÅ MYCKET SOM RÖRA DIG.

Dessutom tror jag att du inte tycker om tjocka för att du säkert själv vart tjock en gång i tiden!

Säg vad ni vill men jag uttrycker min åsikt...

2010-09-28 @ 18:30:17
Postat av: jenna

Fett fiiin design! :)

2010-09-28 @ 18:33:46
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: :s

äckel

2010-09-28 @ 18:37:13
Postat av: Emma

Jag förstår mig inte på dig ! du är helt sjukt ofta man ska sluta äta för man är tjock, och när man bantar eller ja slutar äta sådär går man upp i vikt mer sat du vet, och om man vill bli smalare så träna !! för du ser ut att behöva träna lite :s

2010-09-28 @ 18:39:17
Postat av: Sara

Jag tycker det är helt sjukt, det du säger... Det är väl inte äckligt att var tjock!? Jag förstår inte vad som är äckligt med det? Alla människor är unika, alla ser olika ut. Skönhetidealen i värdlen idag är helt sjuka, och de borde inte följas... Tänk nu om någon tonåring går in och läser detta, och ditt förra inlägg. Det skulle kunna förstöra deras liv, för att de läste nånstans att man ska vara jätte smal.

Du borde skämmas...

2010-09-28 @ 22:20:45
URL: http://zarahmartinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0