oops!

Jag vet att jag glömt uppdaterapå et tag, men hallå det är min blogg jag bloggar när fan jag vill..!? Okej har dte stressigt just nu med allt och inte nog med tt man måste tänka på att hålla fomen också för lltid nä jag känner mig stressad måste jag ha något att äta på. En riktigt dålig vana! Så blir att dansa mycket zumpa och spy mycket ;) Just nu sitter jag och funderar på gymnasie val. Och gud vad det är jobbigt! Herre gud jag vet inte vad jag vill bli än..? eller jo det vet jag faktiskt frisör eller stylist så skolorna blir antingen nicolai eller drottning blanka, men tänk om jag inte kommer in på någon utav dom..? Okej nu ska jag ine vara sån jag är ju trots allt jag ochjagkan llt bara jag vil ;) Så ska plugga lite NO idag faktiskt :O Ja jag ska plugga hihi låter så gulligt att säga det :) Funderar även på om jag ska färga håretsvart eller blont :O Jo ganska stor skyllnad, men vadådå? Ska även ringa och beställa tid för anisktbehandling imorgon tror jag orkar inte idag :) Så ska försöka få tid så fort som möjligt för behöver verkligen det känner att mina poror är stora och äckliga ust nu känns hemskt! Tycker alla som har minsta lilla por eller har helt cp ögonbryn borde göra det en gång varanan månad minst! Annars är man äcklig eller så är det bara täcken på att man är fattig. Välj själv! ;)  Nu sa jag ia dansa lite zumba sen in i duschen. Love yah

Körde utan smink idag och med lite bussnes style so cute! Naww..!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0