Spy-dagen

Just nu lyssnar jag på musik och äter en massa popcorn! Sen ska vi äta på max ikväll! Inte bra, men när popcornen är slut nu blir det att se till så dom kommer upp lika snabbt igen och lika så med hamburgaren på max, eller finns det kanske sallad på max..? äh skt samma gud skapade ju kräkrefleksen så dte är väll menat så ;) Just de! Det var ju skoljoggen idag. Gick väldigt bra jag sprang hela tiden och var väldigt svettig när jag var klar. ÄCKLIGT! men det var nog bra om man ska bli a skinny bitch..? Ska snart träna lite zumba här hemma söta pappa har köpt såna skivor till mig ju och det var därför jag fick hantlar av mamma igår ;) Alla som har minsta lilla fett att förbränna borde skffa zumba! Finns kanske att ladda ner också för er utan så mycket pengar..? Men nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan vilket var ingenting så härligt! Sen kommer Mr.Hemlig sen också ju och stannar tills på söndag. Ojdå! Ha man sagt för mycket nu.?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0