*suck*

Ja som ni säkert vet så har jag en bildagbok till min blogg justför reklamera osv. Men hallå ni som skickar personlig mejl till mig där skriv något vettigt då som jag ka vara intresserad utav att svara på då är så trött på att alltid se något meningslöst som hej osv. Hallå vad har de för mening..? Vadå vill ni ha ett hej tillbak..? Helt seriöst MENINGSLÖST! Och såna saker som att jag ska gå med i gratisbio och liknande skicka inte sånt till mig för jag kan alla såna sider och om jag vill gå med i en utav dom så gör jag det utav mig själv och inte tack vare er! Så om jag hade velat vara med i den sidan hade jg varit det för länge sne om jag inte redan kanske är med i den så fuck off för er! Blir irriterad när ni försöker ta sån kontakt skriv något intressant om ni sk askriva något annars kan det vara!
Kommentarer
Postat av: Brudarna

Allmänt snygg!

2010-09-28 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0