Välkommen till min nya blogg!

Okej jag bloggade tidigare på http://lows.blogg.se/ men skapade denna och började blogga här ist för jag vill inte vänner osv. ska ha koll på mitt liv! Jag menar varför ska alla mina vänner sitta och läsa vad jag gör om dagarna? Dom kan ott fråga ist om dom är nyfikna om dom är mina vänner, men självklart är alla som hittar den välkommna att läsa om dom finner den om dom finner den intressant :) Just nu sitter jag och dricker en drickyoghrt (willy:s egna med persika smak). Ska ta bussen till tandläkaren snart 08:55 så ska börja fixa mig lite smått nu sen efter det blir det skolan. Trist. Men vi hörs senare för nu måste jag göra mig klar. Love.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0