Donky Kong

Sitter och kollar på mamma när hon spelar Donky Kong och försöka komma ifatt Pierre haha :) Ska nart hoppa i säng och kolla på någon film. Kom just undefund, men att mitt comviq kompis tog slut och jag inte har några pengar på mobilen och comviqs hemsida ärhelt cp så fungerar inte tt logga in så jag kan fylla på mobilen där. Känner mig nästan helt död utan min mobil utan att kunna smsa :( Blir att springa direkt till hemköp imorgon när jag vaknar och fylla på den! Ska även köpa ett träningskor imorgon för ska börja gymma. Fyller ju 16 detta året ;) Kommer vara snyggast på stranden till sommaren baby ;) Men kan ju inte börja träna direkt för är ju som sagt sjuk, men ska börja träna så fort jag blivit frisk så ska jag och Pierre träna 3 gånger i veckan! Nice! Han kommer ju imorgon igen efter han har tvättat haha så bli väl vid 3-4 tiden :) Nu ropar sängen helt desperat på mig så ska bara ta en alvedon och lite hostmedicin och lite nässpray sen ska jag hoppa ner i den! Over and out!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0